הפורום לענייני משפחה וגירושין! יעוץ משפטי מאת עו''ד איילת שיים מור: כיצד לפעול לגירושין?...
כיצד לפעול לגירושין? - פורום גירושין
x

דיווח על תקלה

תאור תקלה:
שם:
דואר אלקטרוני:
03-9239966 052-3676797

נושא חדש חיפוש בפורום חזרה לעמוד הפורום
כיצד לפעול לגירושין?
תאריך ושעה: 11/05/2013 04:01 לשיחה עם עורך דין חייג/י: 03-9239966
ברצוני להתגרש בשל חובות בסך חצי מיליון, שבעלי צבר ללא ידיעתי. לדבריו לפני כ-4 שנים השקיע בעסק עם שותפים והם "נעקצו". הוא מסרב למסור פרטים מדויקים יותר. לפני כשנה וחצי נודע לי לראשונה על חלק מהחוב לבנקים . פתח חשבון ללא ידיעתי ולקח הלואות. כיסיתי את ההלואות בבנק והפרדתי חשבונות. הוא נשבע שאין יותר חובות. לפני כחודשיים הסתבר שיש חובות נוספים לבנקים ולחברים. לקחתי הלוואות וכיסיתי את החובות אך קניתי את הבית (את החצי שלו)בתמורה לכיסוי החובות (חוזה אצל עורך דין).

כיום הוא עובד ומרויח כ-8000 שח. אין לו פנסיה או קרן כלשהי. אני עובדת למעלה מ-30 שנים בעבודה מסודרת. בשל קניית הבית ממנו אני משלמת הלוואות. נכון לעכשיו הוא גר בבית ומקוה, שאסלח לו והכול ישכח. אני מבחינתי איבדתי אמון ולא מעוניינת לגור עם אדם, ששיקר לי , השפיל אותי (לווה כסף מחברים ומהמשפחה ללא ידיעתי , לקח הלואות ללא ידיעתי ומשך כספים מהחשבון המשותף לכיסויים וכו).

למרות שנשבע שאין יותר חובות איני מאמינה לו.... יש לי חששות שהוא עדיין מסובך ולפעמים אני חושבת שאולי מדובר בהמורים. נכון להיום יש לי חשבון לבד ואני משלמת את כל ההוצאות המחיה. הוא גר בבית ולא משלם כלום (יש לו חובות). 1.כיצד עלי לפעול כדי להבטיח את עצמי כמה שאפשר מבחינת הזכויות הפנסיוניות ? 2. ברצוני להתגרש "בטוב ובמהירות" עד כמה שאפשר, כיצד עלי לפעול? תודה מראש
נושא חדש חיפוש בפורום חזרה לעמוד הפורום