הפורום לענייני משפחה וגירושין! יעוץ משפטי מאת עו''ד איילת שיים מור: מבקשת את דעתך בעניין...
מבקשת את דעתך בעניין - פורום גירושין
x

דיווח על תקלה

תאור תקלה:
שם:
דואר אלקטרוני:
03-9239966 052-3676797

נושא חדש חיפוש בפורום חזרה לעמוד הפורום
מבקשת את דעתך בעניין
תאריך ושעה: 24/04/2013 10:46 לשיחה עם עורך דין חייג/י: 03-9239966
ערכנו הסכם גירושין וחתמנו עליו ובו חילקנו את נכסינו חצי חצי, כך שכל אחד קיבל חצי מהנכסים,המוערך כאותו שווה ערך(פלוס מינוס).הילדים שלנו בגירים כך שאין מזונות ומשמורת.

ההסכם הוגש לרבנות ע"י בעלי, ועדיין לא ניתן תוקף של פסק דין. בהסכם כלול סעיף האומר שאני מוותרת על הכתובה ועל תוספת הכתובה (ההסכם נערך ע"י עו"הד של בעלי) ואז נאמר לי שלא ייתכן שאני אקבל גם חצי מהרכוש וגם את הכתובה.

אני מתנגדת לסעיף הזה, חשוב לי מאוד לקבל את הכתובה ותוספת הכתובה וזאת מטעמי כבוד(משום שויתור עליה הוא מעין כניעה, אני לא בגדתי ולא עשיתי כל רע, בעלי הוא זה שרוצה להתגרש עזב את הבית מס' פעמים,אני זאת שרציתי שלום בית,לפני שנתיים הוא פתח תיק ברבנות-תביעת גירושין וביטל אותה,לבסוף לא היתה לי ברירה אלא לחתום על הסכם גירושין משום שהוא לא הירפה מנושא הגירושין והוא נעשה אלים מילולית,קללות וצעקות והעלבות כל יום בלי הפסקה, כלפיי וכלפי הילדים.
הבנתי שכל עוד ההסכם לא אושר ברבנות, אפשר לשנות אותו.

שאלתי היא: האם יהיה נכון, ביום אישור ההסכם ברבנות לומר שאני מתנגדת לסעיף ולא מוכנה לוותר על הכתובה ועל תוספת הכתובה? צפוי מאוד שבעלי לא יסכים ויתנגד בכל תוקף. האם הם יכולים לכפות עליו כן לשלם את הכתובה?(סכום הכתובה הוא 750,000ש"ח לפני 24 שנים) או שאני עלולה להפסיד מזה את מה שכבר סוכם לגבי חלקי? מה יהיו ההשלכות?
נושא חדש חיפוש בפורום חזרה לעמוד הפורום