הפורום לענייני משפחה וגירושין! יעוץ משפטי מאת עו''ד איילת שיים מור: גרושה מהלכת איימים...
גרושה מהלכת איימים - פורום גירושין
x

דיווח על תקלה

תאור תקלה:
שם:
דואר אלקטרוני:
03-9239966 052-3676797

נושא חדש חיפוש בפורום חזרה לעמוד הפורום
גרושה מהלכת איימים
תאריך ושעה: 31/12/2012 12:20 לשיחה עם עורך דין חייג/י: 03-9239966
שלום לכם,

אני בן 39 וגרוש טרי אפילו לא 12 חודשים עדיין. נפרדתי מגרושתי לפני יותר משנתיים. מהרגע שקיבלתי אישור לפסק הדין של הגירושין, גרושתי החל הממש להתעלל בי ובבת הזוג החדשה שלי על בסיס כמעט יום יומי.

היא עושה לי טרור כלכלי על ידי זה שהכריזה על עצמה פושטת רגל והשאירה חובות על השם שלי. היא פנתה למוסדר לביטוח הלאומי וטענה כי אני לא משלם מזונות, מה שלא נכון ואין לה הוכחות ובגלל זה פתחו נגדי תיק הוצאה לפועל ועכשיו אני צריך עורך דין על מנת שיטפל בו וזאת הוצאה גדולה.

היא מטרידה אותי ואת בת זוגתי בטלפון כל יום, למרות שלזה אין לי הוכחות שזה היא, חוץ מהעובדה שההטרדות הטלפוניות החלו לאחר פסק הדין והגירושין שלנו ולא היו לפני. אני וזוגתי התלוננו במשטרה שלא עושה כלום בעניין.

היא הגישה נגדי תלונות במשטרה על אלימות ותקיפה אבל לא היו דברים מעולם. כבר 4 חודשים היא מונעת ממני לראות את הילדים שלנו ולפי מה שאני מבין עד שלא יהיה משפט בעניין אין לי מה לעשות !!

היא ביקשה מבית המשפט לקבל צו הרחקה ממני ובכל מקרה היא מסתובבת מתחת לבית המגורים שלי כמעט כל יום בכוונה. היא מחזיקה עורך דין שכל הזמן מנחה אותו איך לעשות לי את החיים קשים. אני מרגיש ממש חסר אונים ותחת התעללות כבדה מצדה ולא יודע איך לשים לזה סוף.

מה אתם יכולים לייעץ לי לעשות בשביל להפסיק את ההתנהלות שלה?
נושא חדש חיפוש בפורום חזרה לעמוד הפורום