הפורום לענייני משפחה וגירושין! יעוץ משפטי מאת עו''ד איילת שיים מור: פרידה מבעל ויציאה לדייטים...
פרידה מבעל ויציאה לדייטים - פורום גירושין
x

דיווח על תקלה

תאור תקלה:
שם:
דואר אלקטרוני:
03-9239966 052-3676797

נושא חדש חיפוש בפורום חזרה לעמוד הפורום
פרידה מבעל ויציאה לדייטים
תאריך ושעה: 12/06/2013 05:12 לשיחה עם עורך דין חייג/י: 03-9239966
שלום,
אני מעוניינת להתייעץ על משהו ואני קצת אתן כמה פרטים כמידע ראשוני:
בעלי אינו מתגורר בבית מזה למעלה מחודשיים וטוען שהוא רוצה להתגרש. יחד עם זאת, הוא לא עושה צעד מעשי ומחפש מגשר, אלא מנסה שהצעד יבוא ממני (ואולי גם עדיין משאיר לנו סיכוי), מבחינתי עדיין יש סיכוי אם הוא היה אומר "כן".
יש לנו ילד משותף בן שנתיים ואנו כרגע נמצאים בשלב שאנו הולכים למטפלת פעם בשבועיים והיא מנסה לגרום לנו לחשוב על טובתו של הילד וכן להישאר יחד. בעלי לאחרונה אמר שהוא היה מעוניין לצאת עם נשים אחרות ולראות מה יש בחוץ ורק אז לקבל החלטה האם לחזור, כך שלמעשה אני נמצאת בחוסר ודאות ובאויר ולגמרי תלוייה בו ובהחלטתו אם ישוב או לא.
בשבוע האחרון החלטתי שגם אני רוצה קצת לראות מה יש בחוץ ומכיוון שאיני יכולה לצאת בערבים מכיוון שאני שומרת על הילד, החלטתי להירשם לאתרי היכרויות והכרתי בחור שמוצא חן בעיניי, התכתבנו קצת ודיברנו וקבענו להיפגש אבל אנשים התחילו מאוד להלחיץ אותי שזה מסוכן ושאסור לי באופן משמעי להתראות עם בחור בעודי נשואה, שכן במידה ובעלי יגלה זאת ויצלם / יתעד / יוכיח שנפגשתי עם מישהו לכוונות רומנטיות, זכויות רבות שלי עלולות להתבטל ומעמדי נפגע מאוד.
אני רוצה לדעת האם מותר לי בסטטוס הנוכחי שלי כפרודה להיכנס לאתר היכרויות ולהצהיר על עצמי כמחפשת קשר רומנטי (אני לא משקרת ואומרת שאני גרושה אלא דוברת אמת ואומרת שאני פרודה) וכן לשים אפילו תמונה באתר, כלומר ממש חיפוש בן זוג באופן מוצהר.
כמו כן, ברצוני לברר האם במידה ויתגלה הדבר, האם אכן אהיה משוללת זכויות ומה בעצם ההשלכות של הדבר הזה (מדובר כרגע רק בדייט, לא במשהו מיני, אבל במידה וזה ימשיך גם למשהו כזה-איך זה עלול לפגוע בי?)
תודה

נושא חדש חיפוש בפורום חזרה לעמוד הפורום