הפורום לענייני משפחה וגירושין! יעוץ משפטי מאת עו''ד איילת שיים מור: מה קורה אם גרושתי עשתה דבר מאחורי גבי אם הילדה....
מה קורה אם גרושתי עשתה דבר מאחורי גבי אם הילדה. - פורום גירושין
x

דיווח על תקלה

תאור תקלה:
שם:
דואר אלקטרוני:
03-9239966 052-3676797

נושא חדש חיפוש בפורום חזרה לעמוד הפורום
מה קורה אם גרושתי עשתה דבר מאחורי גבי אם הילדה.
תאריך ושעה: 15/08/2020 06:50 לשיחה עם עורך דין חייג/י: 03-9239966
שלום רב.
אני הייתי חיי אם מישהי 6 שנים והבאנו ילדה. לא היינו נשואים.נפרדנו והיא הגישה תביעה למזונות, היה פסק דין ובפסק דין אני מחוייב לשלם לה 1700 שח כול חודש, היות ויש לי תיקים בהוצאה לפועל וחובות לא שילמתי לה וביטוח לאומי משלם לה , כיום יש לי חוב בביטוח לאומי על סך 40000 שח.
הילדה היום בת 7 , חשוב לי לציין שאמא של הילדה לא הייתה נוכחת בשום דבר שקשור לילדה, לא בבית ספר , בשום דבר , סבתא של הילדה ואני האב נוכחים יותר מאשר האם. הילדה גרה אם הסבתא והאמא גרה אם בן זוג חדש!
לפני פחות משנה היית ועדה בבית ספר ששם הציעו לנו להביא לילדה רטלין, מכיון שלילדה יש בעיות קשב וריכוז ) שלכול ילד יש את זה) אני האב סירבתי בתוקף לעומת זאת האם היית בעד. היום לפני כמה ימים כשהילדה באה אליי , היא באה אליי פעם בשבועיים היא אמרה שסבתא הביאה לה כדור שיעזור לה לשבת וללמוד , כמובן שישר שלחתי הודעה לאמא על כך והאמא אמרה: שכיוון שלא הגבת ולא היית מעורב אף פעם בגידול של הילדה , שזה לא נכון, החלטתי לקחת את המושכות לידיים והבאנו לה רטלין באישור רופא. אך אני לא הסכמתי לזה איך בדיוק השגת את האישור שלי, האם כמובן לא ענתה וסתם התחילה להיסתלבט. אחר כך הסבתא התקשרה והתחילה לצעוק אליי. אני מבין שקשה לה אם הילדה ולשבת איתה לשיעורים הם לא אוצים להעביר משמורת אליי אבל נותנים לה סמים כמו רטלין כי זאת הדרך הקלה ללא הסכמתי , מה ניתן לעשות במצב כזה?
נושא חדש חיפוש בפורום חזרה לעמוד הפורום