הפורום לענייני משפחה וגירושין! יעוץ משפטי מאת עו''ד איילת שיים מור: האם ניתן לכפות תשלום איזון משאבים?...
האם ניתן לכפות תשלום איזון משאבים? - פורום גירושין
x

דיווח על תקלה

תאור תקלה:
שם:
דואר אלקטרוני:
03-9239966 052-3676797

נושא חדש חיפוש בפורום חזרה לעמוד הפורום
האם ניתן לכפות תשלום איזון משאבים?
תאריך ושעה: 05/03/2013 04:46 לשיחה עם עורך דין חייג/י: 03-9239966
שלום רב,
אנחנו מתגרשים והנכסים המשותפים שלנו הם בעיקר קרן השתלמות וקרנות פנסיה של בן הזוג, רציתי לשאול מאחר והבנתי שקרן הפנסיה נכללת באיזון משאבים מבחינת חוק יחסי ממון מתי הכספים האלו ישולמו?
הוא מעוניין לשלם אותם בפנסיה (בעוד כ30 שנה) אני כמובן מעוניינת לקבל את הכספים המגיעים לי כמה שיותר מהר, האם ניתן לכפות עליו משפטית לשלם את החלק שלי עם הגירושין?

האם ברגע שיש כספים נזילים(בקרן השתלמות יש את כל סכום הכסף שהוא צריך לשלם לי באיזון משאבים נזיל) ניתן לאלץ אותו לשלם? הרי הוא לא צריך להוון את הפנסיה בשביל זה והוא לא צריך לקחת הלוואה בשביל זה...

מה שאני שואלת בעצם זה האם יש דרך לאלץ אותו באופן משפטי לשלם את כל איזון המשאבים עם הגירושין מבלי להתחשב מאיפה מגיע הכסף? (כלומר במקום שיוציא מקרן הפנסיה שלו ויפסיד 35% מס או במקום שייקח הלוואה לאלץ אותו להשתמש במה שקיים ונזיל כדי לסיים את איזון המשאבים).

חיפשתי מידע על זה ולא מצאתי, שאלת השאלות כאן היא מתי ישולמו הכספים, הרי נשמע לא הגיוני להמתין 30 שנה כאשר מתגרשים ממישהו ולא מעוניינים בקשר איתו יותר... האם יש פסיקות בעניין? אם כן אשמח אם תפנו אותי, אני זקוקה לכל חומר על הנושא על מנת להוכיח טענתי...

המון תודה ויום טוב
נושא חדש חיפוש בפורום חזרה לעמוד הפורום