הפורום לענייני משפחה וגירושין! יעוץ משפטי מאת עו''ד איילת שיים מור: חייבת גירושין מהבעל!!...
חייבת גירושין מהבעל!! - פורום גירושין
x

דיווח על תקלה

תאור תקלה:
שם:
דואר אלקטרוני:
03-9239966 052-3676797

נושא חדש חיפוש בפורום חזרה לעמוד הפורום
חייבת גירושין מהבעל!!
תאריך ושעה: 26/05/2013 07:53 לשיחה עם עורך דין חייג/י: 03-9239966
אני בת 26 נשואה עם שני ילדים. אני ובעלי פרודים אך עדיין חיים תחת קרת גג אחת מהסיבה שהוא לא מוכן לעזוב, הוא נמצא כרגע במערכת יחסים עם אישה אחרת אך עדיין ממשיך לחזור הביתה בערבים למרר את חיי. אנחנ פרודים כבר חודש והוא לא שילם לי מאומה למרות שהא חי איתי בדירה. אני נאלצת לשלם הכל שכר דירה דמי מחייה בנוסף הטיפול בילדינו מוטל אך ורק עליי.

הוא שתיין כבד והוא עובד מתי שנוח לו, אני זאת שעל כתפייה היתה כלכלת המשפחה , אני עובדת 9 שעות ביום ומרוויחה 5600 שזה לא רע בכלל אך הוא שהכניס את משפחתינו לחובות כבדים (רק לי יש 120 אלף שח חב בהצאה לפועל באיחוד תיקים) בנוסף יש לו חובות כבדים בשוק באפור... אני בקושי מסיימת את החודש ונאלצת לקחת הלוואות מעבודה שלי, הלוואות שאני לא יודעת איך אני יחזיר.... בנוגע לגירושים אני כל פעם מבקשת ממנו לבוא לרבנות להתחיל את התהליך אך הוא לא נראה כלכך מוכן.... הוא לא נותן לי כסף לכלכל את ילדי ואת הצרכים שלהם.... אני יודעת שהוא גם לא ישלם בעתיד.... קיבלתי ייעוץ חינם מעורך דין והוא קבע שכט על שרותיו במידה ואני ישתמש בהם על 6000 ש\"ח . אין לי סכום כזה , בקושי יש לי כסף לנסיעות לעבודה באוטובוס......

אני מחפשת משרד עורכי דין שנותן שרותי פרו בונו שיעזור לי להחלץ ממצבי העגום למען ילדיי וללוות אותי בסיוע משפטי צמוד לאורך כל התהליך מזונות גירושים וכל מה שקשור. למען הסדר הטוב אני חייבת לציין שהייתי עוזבת את הדירה אך אני חתומה על חוזה ביחד איתו עד אוגוסט הקרוב. זה עוד 3 חודשים שזה אומר שהוא מוגן תחת החוזה ואני לא יכולה לגרשו... בנוסף אני מפחדת לעזוב את הדירה כי הוא לא נוטל חלק בתשלום החשבונות ואני בטוחה שלמרות שאני יעזוב את הדירה ויעבור להוריי , אני זאת שתצטרך לשלם על המחייה שלו... בחיים לא ביקשתי עזרה מאף אחד.... אבל הפעם אני באמת שמה אגו בצד ודואגת אך ורק לרווחת ילדי אני פשוט נואשת.

מה אתם מציעים לי לעשות? אילו אפשרויות יש לי לקראת גירושין ויציאה מהחובות שהוא הכניס אותי?
נושא חדש חיפוש בפורום חזרה לעמוד הפורום