הפורום לענייני משפחה וגירושין! יעוץ משפטי מאת עו''ד איילת שיים מור: ילד לא רצוי מבחורה קולומביאנית...
ילד לא רצוי מבחורה קולומביאנית - פורום גירושין
x

דיווח על תקלה

תאור תקלה:
שם:
דואר אלקטרוני:
03-9239966 052-3676797

נושא חדש חיפוש בפורום חזרה לעמוד הפורום
ילד לא רצוי מבחורה קולומביאנית
תאריך ושעה: 25/10/2012 14:17 לשיחה עם עורך דין חייג/י: 03-9239966
ששהיתי בקולומביה בטיול בדרום אמריקה הכרתי בחורה קולומביאנית, היינו ביחד זמן מה ולאחר מכן חזרתי לארץ. עד היום (לאחר 3 שנים) היא איננה עוזבת אותי הן בהודעות טלפונים ללא כל מענה מצידי, היא הגיעה לארץ פעמיים כדי לראות אותי (לא התראינו למרות הרצון שלה) ובפעם השלישית (לפני כחודש), היא הגיעה שוב והתראינו.

שכבנו ללא אמצעי מניעה, תוך כדי כך שהאמנתי שהיא על גלולות לפי מה שהבנתי ממנה (היא דוברת עברית ברמה לא טובה, אבל תקשרנו בעברית ספרדית ותנועות וברור היה לי שהכוונה הייתה אם היא משתמשת בגלולות נגד הריון). לאחר סיום קיום היחסים שאלתי אותה שוב כדי לוודאות שאכן היא על גלולות... והיא ענתה לי בתשובה של: "מה?? חשבתי אתה רוצה מסטיק", לאחר מכן הבאתי לה פוסטינור לאחר כ-20 שעות בערך, ולמרות הכל היא נכנסה להריון (להערכתי קרוב לחודש) והיא איננה מוכנה לעשות הפלה. אני לא בטוח שהיא לקחה את הפוסטינור בכלל.

חשוב לציין שהבחורה הודתה בפני שילד ממני זה הדבר שהיא הכי רצתה בעולם וכעת היא עתידה לחזור (4/11/2012) לקולומביה והיא טוענת ששם היא תגדל את התינוק והיא לא רוצה ממני כלום.

רציתי לדעת מה יקרה אם היא תחזור לארץ עם התינוק בעוד כמה שנים אם היא עדין תוכל לתבוע אותי על מזונות, מה קורה אם היא מולידה את התינוק כאן, וכל מה שקשור לנושא של מזונות ואזרחות שלה ושל הילד.

אציין רק שהיא לא יהודיה בשום דרך. תודה רבה מקווה לתשובה בהקדם האפשרי - אני לחוץ מאד.
נושא חדש חיפוש בפורום חזרה לעמוד הפורום