הפורום לענייני משפחה וגירושין! יעוץ משפטי מאת עו''ד איילת שיים מור: מידע...
מידע - פורום גירושין
x

דיווח על תקלה

תאור תקלה:
שם:
דואר אלקטרוני:
03-9239966 052-3676797

נושא חדש חיפוש בפורום חזרה לעמוד הפורום
מידע
תאריך ושעה: 20/08/2013 11:58 לשיחה עם עורך דין חייג/י: 03-9239966
שלום רציתי לקבל מידע בבקשה על כמה נושאים: אני נשואה 8 שנים ויש לנו ילדה משותפת שהיא קטינה. אני רוצה להתגרש ובישרתי לבעלי. הצעתי לו לעשות הסכם גירושין. הוא לא מעוניין בטענה שהוא בחובות ואין לו כסף לעורך דין. הוא לא רוצה להתגרש. השאלה שלי האם יש דרך לגרום לו בכל זאת לעשות הסכם? אני לא רוצה לפנות ישירות לבית דין רבני בגלל שהם ינסו לעשות שלום בית ואני רוצה לסיים את התהליך כמה שיותר מהר. אין לנו חשבונות משותפים ואני לא עובדת כך שאני לא אוכל להרשות לעצמי הליך יקר יותר מההסכם אני מתחילה לימודים לתואר ראשון באוקטובר הקרוב ולכן לא אוכל לעבוד בהמשך. האם כדאי לי לחתום בלשכת תעסוקה במהלך הלימודים?
הוא הודיע לי לפני שהוא לא מתכוון לתמוך בי במהלך הלימודים. אנו גרים בדירה שכורה ואין לנו רכוש משותף. אם אשאר בדירה האם יש לו זכות להפסיק לשלם שכר הדירה? אם אצטרך לעבור דירה – האם הוא צריך לפי חוק לשלם את שכר הדירה עד סוף התהליך של הגירושין ולאחריו? ידוע לי שיש לו הלוואה בבנק על השם שלו וגם אני לקחתי הלוואה ע"מ להסתדר. הוא משתכר קרוב ל12000 ש"ח.
כמו כן האם יש לך מידע לגבי מקומות שאוכל לקבל מהם סיוע כלכלי במהלך התהליך וגם לאחריו. שלא יתנגשו בתשלום המזונות? אני חוששת להיכנס למצוקה כלכלית,
תודה מראש על העזרה
נושא חדש חיפוש בפורום חזרה לעמוד הפורום