משרד עורכי דין איילת שיים מור – התמחות בנושאי גירושין ודיני משפחה. ליחצו כאן לפרטים ותיאום פגישה אישית...
עו"ד גירושין – משרד עורכי דין איילת שיים מור בפתח תקווה
x

דיווח על תקלה

תאור תקלה:
שם:
דואר אלקטרוני:
03-9239966 052-3676797

משרד עורכי דין איילת שיים מור - דיני משפחה וגירושין

ברוכים הבאים לאתר משרדה של עורכת הדין איילת שיים מור המומחית בענייני משפחה וגירושין.

משרדה של עו"ד איילת שיים מור מציע לבני זוג, נשים או גברים, שהחליטו שהגיע הזמן לסיים את הקשר הזוגי אוזן קשבת ושפע של מידע, שיוכל להקל ולסייע לאורך ההליכים, בין אם במסגרת פרטית ובהסכמה, בבית המשפט לענייני משפחה ו/או בבית הדין הרבני.

עו"ד איילת שיים מור מביאה באתר ומתוך ניסיונה מדריך אישי שמהווה מפתח להבנה ולימוד הליך הגירושין מתחילתו ועד סופו, על מגוון החלופות שעשויות לסייע גם לך להתגרש בכבוד.

אנו מציעים לך ללחוץ כאן ולפנות באופן אישי לקבלת יעוץ משפטי או להמשיך ולקרוא באתר כיצד מתנהלים הליכי גירושין ומהם הדרכים שמובילות לפירוק התא המשפחתי, כולל הסדרי ראיית ילדים, חלוקת רכוש ותשלומי מזונות.

בדרך לגירושין: דיני המשפחה והחוק הדתי בישראל

כולנו מכירים את המספרים והסטטיסטיקה המציגים את שיעור הגירושין בישראל, אך רק מעטים מאיתנו מכירים את החוק בישראל, האזרחי והדתי, שקובע את סדר ההליכים שיובילו אותך, בין אם בהסכמה ובין אם לאחר התמודדות משפטית בבית המשפט לענייני משפחה, אל מדרגות הרבנות.


אתר המשרד משנה את פניו וצורתו ומתעדכן נוכח השינויים והדינמיות הרבה המאפיינת את תחום המעמד האישי בישראל, ואנו דואגים להעניק לכל אחד מלקוחותינו יחס אישי, רגיש ומקצועי ביותר, תוך שימוש במכלול הכלים המשפטיים שעומדים לרשותינו.

הכל על מנת להבטיח לך את הדרך הקצרה, היעילה והאפקטיבית עד ליום הגירושין והתחלה חדשה.

רוצה לקבל חוות דעת מקצועית ואישית ללא התחייבות?
חייג/י לשיחה עם עו"ד איילת שיים מור: 03-9239966

לצאת לדרך חדשה מהר ככל שאפשר מבלי לוותר על מה שחשוב לך!

משרדה של עו"ד שיים מור ממוקם בעיר פתח תקווה, ואנו מייצגים לקוחות בכל בית משפט ובכל ערכאה משפטית בכל מקום בישראל. ניתן לתאם פגישה אישית במשרדנו, במהלכה נסייע לך להבין את העקרונות החשובים לעניין הליכים גירושין:

- משמורת ילדים לאחר הפרידה
- חלוקת הרכוש המשותף לפי חוק ו/או הסכם ממון
- נושא מזונות אישה לפני הפרידה ומזונות ילדים לאחריה

ביחד נבחן את לעומק את האפשרויות השונות וכל הדרכים שבהם ניתן להתקדם, על מנת להבטיח לך עתיד טוב ושקט יותר, תוך הקפדה ושמירה על האינטרסים והעקרונות שלך.

במהלך הפגישה האישית נסביר אודות המושג הנפוץ "מרוץ הסמכויות" ומשמעותו במקרה האישי שלך.איילת שיים מור - עורכת דין גירושין

כמו כן נבחן את האפשרות לפנות להליך גירושין בהסכמה, ולוותר על הפניה לערכאות המשפטית (בימ"ש לענייני משפחה או בית הדין הרבני) מתוך מחשבה עיקרית על טובת הילדים, שהרי הם נקלעו לסכסוך שלא מרצונם.

כדאי לך לדבר עם עורכת דין מנוסה ולשמוע דעה נוספת!

עו"ד שיים מור מכירה ויודעת כי הליכי הגירושין מלווים במקרים רבים בקשיים רגשיים לבני הזוג, לילדים ולשאר בני המשפחה ומתוך ניסיונה הרב, הן האישי והן המקצועי, תסייע לך להגיע אל נקודות הסיום בדרך הנוחה ביותר, תוך ליווי אישי ומקצועי צמוד בכל צומת דרכים ובכל בעיה.

אנו מציעים לך ניסיון רב שנים בניסוח הסכמי גירושין וייצוג משפטי ככל שיידרש לצורך ניהולו של ההליך בבית המשפט, תמיד תוך מתן יחס אישי ותמיכה רגשית ככל שיידרש להשגת המטרות שלך.

במקום להתלבט אפשר להתקשר ולשוחח עם עורכת דין מנוסה שרוצה ויכולה לעזור לך.

ליצירת קשר אישי ומיידי עם עו"ד איילת שיים מור
ניתן לחייג: 03-9239966 או לטלפון הנייד: 052-3676797